Obchodní podmínky

1. Všeobecná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.uamalky.cz, dále upravují obchodní vztah mezi prodávajícím (provozovatel internetového obchodu) a kupujícím (zákazníkem). Vztahy, které neupravují obchodní podmínky provozovatele se řídí občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. a zákonem o ochraně spotřebitele č.634/1992 Sb., případně obchodním zákoníkem č. 513/1991 Sb.

Provozovatel: Klub rodičů a dětí Amálka, z.s.

Adresa provozovny: Čechovská 57, Příbram VIII,261 01

IČ: 22761152

2. Objednávka a storno objednávky

Objednání zboží se provádí prostřednictvím objednávkového formuláře - nákupního košíku. Odesláním objednávky souhlasíte s těmito podmínkami a s uvedenými platebními podmínkami. Objednávka je závazná a zrušení objednávky je možné po telefonické konzultaci s prodávajícím nebo storno emailem.

Tržby e-shopu jsou z EET osvobozeny v rámci drobné vedlejší podnikatelské činnost veřejně prospěšnýho spolku.

3. Cena zboží

Ceny uvedené u jednotlivého zboží jsou ceny konečné.

4. Platební podmínky

Kupující má možnost si vybrat z následujících způsobů platby:

  1. Dobírka – zboží je placeno při doručení Českou poštou.

  2. Bankovní převod (platba převodem) – na základě objednávky bude zaslána elektronickou poštou výzva k platbě. Po zaúčtování transakce na našem bankovním účtu číslo 107-1617530217/0100 bude zboží zasláno vybraným způsobem.

  3. V hotovosti – pouze v případě osobního odběru zboží na adrese provozovny.

U objednávek, kde není zboží skladem a cena objednávky přesahuje 1 000 Kč, je možná pouze platba bankovním převodem.

5. Dodací podmínky

Pro dodání Vámi objednaného zboží lze zvolit následující možnosti:

  1. Česká pošta

    Vaše objednávky jsou obvykle vyřizovány do 3 pracovních dnů. Jestliže není prodávající schopen objednávku vyřídit ve stanoveném termínu, informuje o tomto telefonicky nebo emailem zákazníka.

  2. PPL

    Vaše objednávky jsou obvykle vyřizovány do 3 pracovních dnů. Jestliže není prodávající schopen objednávku vyřídit ve stanoveném termínu, informuje o tomto telefonicky nebo emailem zákazníka.

  3. Osobní odběr

    Zboží si můžete vyzvednout po potvrzení objednávky přímo na adrese prodejny nebo vybrané pobočky AMÁLKA Rodinné centrum:

    • Příbram
      Poliklinika RAVAK, Čechovská 57 , Příbram VIII, PSČ 261 01
      Provozní doba: Po–Pá 8:00–13:00 hod.
      Případně mimo provozní dobu po telefonické domluvě na tel. 774 275 523.

    • Praha 4
      Bazén ARJO Jedličkova ústavu, Na Topolce 1350/1a, Praha 4, PSČ 140 00
      Pouze po telefonické dohodě na tel. 774 275 525.

    • Praha 9
      Hotel Relax Inn, Novovysočanská 163/25, 190 00 Praha 9
      Pouze po telefonické dohodě na tel. 774 275 525.

6. Odstoupení od smlouvy

Vámi odeslaná objednávka (kupní smlouva) se považuje za závaznou. Zákazník má přesto podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy a to do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Chce-li tak zákazník učinit, kontaktuje prodávajícího a písemně uvede, že odstupuje od smlouvy, kde uvede číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněz. Zboží musí zákazník vrátit nepoškozené, v originálním neporušeném obalu a s kompletním obsahem (s návodem, záručním listem a kompletním příslušenstvím).

7. Záruční podmínky

Není-li v záručním listě uvedena delší záruční doba, vztahuje se na veškeré zboží záruka 24 měsíců. Zboží, které obsahuje záruční list, ale i drobné zboží, které záruční list neobsahuje, je nutné reklamovat zasláním na naši adresu místa prodejny s přiloženou kopií faktury- paragonu. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Reklamační řád tohoto elektronického obchodu vychází z občanského zákoníku č. 40/1964 Sb. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží stále v záruční době.

Záruku však nelze uznat např. v těchto případech:

  1. Zboží je reklamováno po vypršení záruční doby.

  2. Došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu.

  3. Zboží určené k reklamaci není dodáno s orginálními doklady (doklad o koupi a záruční list).

  4. Na zboží byly porušeny ochranné samolepky či pečetě instalované výrobcem či autorizovaným servisem.

  5. Zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno.

  6. Zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k použití.

  7. Nelze reklamovat také běžné opotřebení zboží.

  8. Zboží bylo poškozeno živly (oheň, blesk, el. výboj, vody, apod.).

8. Ochrana osobních údajů

Provozovatel internetového obchodu www.uamalky.cz nakládá s osobními údaji zákazníka v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a informací. Odesláním objednávky zákazník souhlasí se zpracováním jeho osobních údajů (jméno, příjmení, adresa). Osobní údaje zákazníka slouží pouze pro interní potřeby provozovatele a nejsou poskytovány třetím osobám. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Zákazník má přístup ke svým osobním údajům a má právo tyto údaje opravovat. Provozovatel se zavazuje, že osobní údaje zákazníka neposkytne žádné třetí osobě, s výjimkou dopravce (uvedení jména, adresy, příp. telefonu zákazníka). Zákazník může písemně nebo telefonicky vyjádřit svůj nesouhlas s evidencí jeho osobních údajů.